Powered By Blogger

۱۳۸۹ بهمن ۱۲, سه‌شنبه

رفع پارازیت

بالاخره پس از چند روز موفق به انجام کاری شدم -که پارازیت به طور صدرصد گرفته می شود-این کار را در 8 منطقه انجام دادم وبه خوبی جواب گرفتم- قابل توجه تمام نصابان آنتن دوستان عزیز یک قطعه فلزی حدود- به طول 40 وعرض 15 سانتی تهیه کنید . توجه کنید که قطعه مورد نظر به دیش نخوره ودقیق گوشه دیش با فاصله حداقل 2 سانتی متر باشه دوستان برای تنظیم درست وجایگری مناسب می توانید از فایندر برای تنظیم استفاده کنید-(فقط کافی است فلز مورد نظر را بالا وپایین کنید)چرا که جایگری درست نباشه چندین شبکه شاید صاف شود- دقت کنید در هنگام تنظیم روی شبکه ------ فارسی باشید یا فرکانس 11117-27500 اگر بازم جواب نگرفتی از سمت چپ دیش این کار را انجام بدهید-(صدرصد مشکل حل میشود) من امکاناتم کم بود ولی با تلاش زیاد موفق به چنین کاری شدم این در حالی است که در این منطقه حتی یک شبکه ایرانیی هم نداشتم - دوستان عزیز یک نکنه قابل ذکر است -با توجه به اینکه پارازیت از دور تادور دیش وارد میشود-فقط کافی است-مهم= فقط از یک طرف فلز گذاشته شود تا پارازیت کور شود-(پس از دو طرف تست کنید)خوشبختانه تا الان خیلی ها در تهران جواب گرفتن-دیگر شهرها اگر موفق شدن اعلام کنند- دوستان توجه کنند من برای رفع پارازیت از دیش به اندازه 60 را استفاده کردم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر